Toimitusehdot

Tuotteet verkkokaupassa myy RS Parks Oy, y-tunnus 2550369-1

RS Parks Oy:n kotipaikka on Syötekyläntie 1177 93280 Syöte.

Nettikaupan toimipaikka on Haarasuontie 11, 90240 Oulu.

TILAAMINEN

ENNEN TILAAMISTA TUTUSTUTHAN TILAUS- JA TOIMITUSEHTOIHIMME. TILATESSASI VERKKOKAUPASTAMME SITOUDUT NOUDATTAMAAN LAISSA SÄÄDETTYJÄ ETÄKAUPAN EHTOJA. EMME MYY ETÄKAUPAN SÄÄNTÖJEN MUKAAN ALLE 18 VUOTIAILLE. ALLE 18 VUOTIAAT SAAVAT TILATA AINOASTAAN HUOLTAJANSA SUOSTUMUKSELLA.

Kaupankäynnissä noudatetaan kuluttajaviraston verkkokauppiaille antamia kaupankäyntiohjeita.

Tilauksen voit jättää mieluiten verkkokaupan tilauslomakkeella. Verkkokaupasta suoraan tilaamalla tilauksen toimittamiseen tarvittavat tiedot tulevat todennäköisimmin oikein. Siirrä haluamasi tuote ostoskoriin, siirry ostoskori –sivulle , täytä pyydetyt yhteystietosi lomakkeelle, valitse tilauksen toimitustapa sekä maksutapa ja hyväksy tilaus.

Mikäli tilauksen tekeminen verkkokaupasta ei jostain syystä onnistu voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse tai puhelimitse.

Tilauksen tekemistä varten tarvitset sähköpostiosoitteen sillä toimitamme tilausvahvistuksen, mahdolliset maksutiedot sekä tilauksen toimitusvahvistuksen ja mahdollisen lähetyksen seurantanumeron sinulle sähköpostitse.

Verkkokauppa lähettää tilauksen tekemisen jälkeen sinulle automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli huomaat tiedoissa korjattavaa ota meihin yhteyttä sähköpostitse välittömästi vastaamalla kyseiseen viestiin! Muista säilyttää viestiketju lähettäessäsi viestiä.

TOIMITUSAIKA

Varastossa olevat tuotteet toimitamme pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä kun olemme saaneet tilauksen maksusuorituksen.

Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Lisätietoja tilaustuotteen tiedustelemalla tarkemmin asiakaspalvelustamme.

TOIMITUSTAVAT

Tällä hetkellä pakettitilaukset toimitetaan lähtökohtaisesti Matkahuollon kautta. T

Matkahuollon lähipaketti: Tilaus toimitetaan tuotteista riippuen joko kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai Matkahuollon Lähellä pakettina asiakkaan valitsemaan matkahuollon toimipisteeseen. Paketin saapumisesta tulee ilmoitus tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Matkahuollon Kotijakelu: Kotijakelusta lähetetään vastaanottajalle aina viesti hänelle parhaiten sopivan jakeluajan sopimiseksi. Viesti lähtee automaattisesti, kun lähetys on Matkahuollon kuljetettavana. Tämän ansiosta vastaanottaja saa tiedon lähetyksestä ja pääsee sopimaan jakeluajan entistä nopeammin, jolloin myös jakelu nopeutuu.

Suuret, yli 50 kg paketit toimitetaan rahtikuljetuksena rahtikuljetuksissa 150 €/palletti.

MAKSUTAVAT

Tilauksen voi maksaa mm. verkkopankilla, korttimaksulla. 

Verkkopankki (Paytrail)

Asiakkaalla tulee olla käytössään verkkopankkitunnukset. Maksutapahtuma veloitetaan suoraan asiakkaan tililtä verkkopankkiympäristössä. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti suojatussa yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Korttimaksu (Paytrail)

Korttimaksua varten tarvitset voimassa olevan suomalaisen maksulaitoksen myöntämän Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- tai Debit MasterCard kortin. Maksukortin tiedot eivät välity tai tallennu verkkokauppaamme missään vaiheessa.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Collector lasku ja osamaksu (Paytrail)

Collector tarjoaa Paytrail maksuvalinnan alta löytyvän lasku / osamaksu -maksutavan. Palvelun hinta 2,95€.

Tavaran toimittamisen jälkeen saat laskun seuraavan kuun lopussa. Riippuen ajankohdasta saat siis 30 – 60 pv korotonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit joko maksaa laskun tai voit muuttaa laskun osamaksuksi (laskun mukana tulee ohjeet).

Valitsemalla Collector Bank Lasku/Osamaksun kassalla, päätät itse kuinka paljon maksat minäkin kuukautena. Kuukausierän vähimmäismäärä on ilmoitettu laskulla. Voit myös milloin tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan kerralla pois.

Tutustu tarkemmin Collectoriin.

MobilePay

MobilePayllä voit maksaa verkkokaupoissa siten, että sinun ei tarvitse syöttää maksukortin tietoja. Tarvitset ainoastaan MobilePay -sovelluksen puhelimeesi.

Valitse maksutavaksi MobilePay, kirjoita avautuvaan kenttään puhelinnumerosi ja hyväksy maksu MobilePayssä puhelimellasi. Aktivoi verkkomaksaminen MobilePayssä ennen ensimmäistä ostosta!

MobilePayn normaalit käyttörajat eivät ole voimassa verkkokaupoissa. Voit siis tehdä ostoksia maksukorttisi käyttörajojen mukaisesti.

Lasku ( yrityksille ja julkiselle sektorille)

Lasku lähetetään asiakkaalle muutaman päivän kuluessa tilauksesta sähköpostiin. Mikäli käytössä on verkkolaskutunnukset kerro ne meille tilauksen yhteydessä. Ilmoittamalla verkkolaskutustiedot tilauksen yhteydessä tilaus laskutetaan verkkolaskuna. Tarvittavia tietoja ovat vastaanottajan verkkolaskuosoite (ovt-tunnus), y-tunnus, verkkolaskujen välittäjäoperaattori ja välittäjän tunnus. Mikäli verkkolaskutus ei ole mahdollista niin lasku toimitetaan pdf-tiedostona tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Emme toimita laskuja kirjepostitse.

Laskutuslisä on 5 €.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta. Muista säilyttää viestiketju vastatessasi tilausvahvistukseen. Mikäli maksusuoritus on maksettu peruutusviestissä myös tilinumerosi maksun palautusta varten. Luottokorttimaksussa palautamme jo veloitetun summan takaisin samalle maksukortille jolla maksu on alun perin maksettu. Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.

ASIAKASPALAUTUKSET

Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus verkkokaupasta tilaamilleen tuotteille. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisissä myyntipakkauksissaan. Eli siinä kunnossa kuin asiakas on sen saanut. Osa tuotteistamme postitetaan ilman myymäläpakkauksia joten luonnollisesti tällaisten tuotteiden ei tarvitse olla myymäläpakkauksissaan. Tuotteiden tulee olla kuitenkin käyttämättömiä. Asiakkaalla on siis oikeus tutustua tilaamaansa tuotteeseen samalla tavalla kuin se olisi mahdollista normaalisti kaupasta ostettaessa. Eli palautettavaa tuotetta ei voi ottaa käyttöön.

Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana: se on silminnähden käytetty, likainen, rikki, pakkauksesta puuttuu osia tai sinetöity myyntipakkaus avattu, emme voi palauttaa tuotteen hintaa kokonaan. Tällaisissa tapauksissa palautettava hinta sovitaan tapauskohtaisesti.

Palautusoikeus ei koske yritysostoja.

ASIAKASPALAUTUS ON ASIAKKAALLEMME PÄÄSÄÄNTÖISESTI MAKSUTON

Asiakaspalautus on asiakkaallemme pääsääntöisesti maksuton. Jos asiakas maksaa palautuslähetyksen postituskulut itse emme kuitenkaan jälkikäteen korvaa tällä tavoin syntyneitä kustannuksia, sillä tarjoamme maksuttoman asiakaspalautusmahdollisuuden.

ENNEN ASIAKASPALAUTUKSEN TEKEMISTÄ PYYDÄMME HUOMIOIMAAN ALLA MAINITUT ASIAT. PUUTTEELLISIA ASIAKASPALAUTUKSIA EI KÄSITELLÄ. VÄÄRISTÄ ASIAKASPALAUTUKSISTA / TAKUUVAIHDOISTA PERIMME POSTITUS- JA KÄSITTELYKULUT.

ILMOITA PALAUTUKSESTA ETUKÄTEEN

Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksestaan etukäteen. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse. Helpoiten tämä tapahtuu vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla palautuksesta. Näin saamme myös vahvistusviestistä tiedot mitä tilausta palautus koskee. Mikäli et ole säilyttänyt vahvistusviestiä voit lähettää myös vapaamuotoisen ilmoituksen palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@airtrackfinland.fi. Viestistä tulee käydä ilmi ainakin omat yhteystietosi sekä palautettavat tuotteet.

Rikkinäinen tuote

Joskus käy niin että tuote onkin valitettavasti jo valmiiksi rikki tai viallinen. Mikäli saamasi tuote on rikkinäinen ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse vastaamalla  tilausvahvistukseen

Palautettava / vaihdettava tuote

Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin missä sen sait. Eli esimerkiksi  pakkaus ja käyttöohjeet ja muut lehtiset tulee palauttaa myös. Pakkauksen tulee olla ehjä eikä tuotteessa saa näkyä käytön jälkiä.

Palautuksen pakkaaminen

Palauta tuote mikäli mahdollista samassa paketissa tai kuoressa missä se tuli.

Palautuksen lähettäminen

Annamme ohjeet palautuksen tekemiseen, kun olette ottaneet meihin yhteyttä

Rahojen palautus

Mikäli tuote tai tilaus palautetaan ilman vaihtoa toiseen tuotteeseen tai tilalle vaihdettava tuote on halvempi kuin alun perin maksamasi tuote palautamme kauppahinnan tai hintojen erotuksen asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille. Palautusta varten ilmoita palautuslähetyksen yhteydessä IBAN-tilinumerosi! Luottokorttimaksussa palautamme hyvitettävän summan takaisin maksussa käytetylle maksukortille.

TAKUU

AirTrack Factoryn tuotteissa on 2 vuoden takuu. Muissa tuotteissa pääsääntöisesti on 1 vuoden takuu.

HINNAT

Kaikki verkkokaupassa esillä olevat hinnat sisältävät kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

TUOTETIEDOT

Tiedot tuotteista pyritään esittämään mahdollisimman todenmukaisesti ja seikkaperäisesti. Emme kuitenkaan vastaa valmistajan ilmoittamien teknisten tietojen oikeellisuudesta ja pidättää oikeuden muuttaa tuotetietoja ilman eri ilmoitusta. Kaikki oikeudet pidätetään.

REKLAMAATIOT

Asiakkaan on ilmoitettava virheestä asiakaspalveluumme viipymättä.

Mikäli reklamaatiotilanteessa kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiakas voi nostaa RS Parks Oy:tä vastaan kanteen Oulun käräjäoikeudessa.

YRITYSMYYNTI

Kuluttajasuojan oikeudet eivät luonnollisesti koske yritysmyyntiä. Meistä johtumattomasta kaupan purusta tai tuotteen palautuksesta perimme meille mahdollisesti aiheutuneet kohtuulliset kustannukset (sopimusoikeus). Normaalisti tällaisia kustannuksia ovat esimerkiksi tilauksen toimituskulut. Yritysmyynnin ollessa kyseessä palautukset tulee hoitaa aina palauttajan omalla kustannuksella.

ASIAKASTIEDOT

Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Tietoja (mm. tilaajan IP) voidaan kuitenkin luovuttaa poliisille mahdollisten väärinkäytösten selvittämisessä.